Кампанія громадського лобіювання

Молодь
Громадяни
Створено: 16 лютого 2017

Опис відео

Кампанія громадського лобіювання - це організовані та сплановані зусилля групи людей чи організацій для запровадження нового правила в громаді або зміна існуючого, а також вплив на політику місцевої влади у якійсь сфері. 

У цьому навчальному відео Тарас Случик, тренер Міжнародного республіканського інституту та експерт Інституту політичної освіти, презентує ключові етапи громадського лобіювання: визначення та дослідження проблеми; соціальна група проблеми; причини та наслідки існування проблеми; пошук рішення; визначення мішені та вирішення проблеми; як формується «ігрове поле»; основні механізми участі; план заходів та медіа-план; контроль за втілення та моніторинг. 

Автори

Тарас Случик