Методологія
Дослідження проводились Соціологічною групою «Рейтинг» на замовлення Центру аналізу та соціологічних досліджень у чотирьох містах – Білгороді-Дністровському, Запоріжжі, Чернігові та Ужгороді. Метод опитування - особисте інтерв'ю у респондента вдома.
Під час кожної з хвиль було опитано 1200 жителів міст Білгород-Дністровський, Запоріжжя, Чернігів та Ужгород віком 18 років і старше, які мають право голосувати. Вибірка репрезентативна за статтю та віком. Коефіцієнт досяжності респондентів – у Запоріжжі 61.4% для хвилі 1 та 60.5 % для хвилі 2, в Ужгороді 65.3% для хвилі 1 та 62.5 % для хвилі 2, у Білгороді 60.7% для хвилі 1 та 59.8 % для хвилі 2, У Чернігові 63.6% для хвилі 1 та 62.2 % для хвилі 2. Допустима похибка не перевищує 2.8%.
Дослідження стало можливим за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Усі висловлені судження, є думками авторів і не обов'язково відображають погляди USAID або уряду Сполучених Штатів.