Методологія
Опитування було проведене Соціологічною групою «Рейтинг» на замовлення Міжнародного Республіканського Інституту (МРІ). Дані були проаналізовані та звіти підготовлені компанією дослідження ринку та суспільної думки Baltic Surveys/The Gallup Organization.
Дані були зібрані в 22 містах України (Київ і всі обласні центри, за винятком Донецьку та Луганську) в період з 2 по 20 березня 2015 року за допомогою face-to-face інтерв'ю на дому у респондентів.
Загальна кількість інтерв'ю – 17600 (по 800 інтерв'ю у кожному місті). Цільова аудиторія – постійні жителі України віком від 18 років і старше. Вибірка є репрезентативною для населення міст по віку і статі.
Для забезпечення репрезентативності вибірка була розподілена у відповідності із поділом міст Центральною виборчою комісією на виборчі округи. Охоплені щонайменше 50 дільниць (50 попередньо відібраних точок) у кожному місті. Вони були обрані випадковим чином, відповідно до конкретного кроку.
Для процедури відбору респондентів були використані випадковий маршрут і правило дня народження.
Статистична похибка для кожного міста не перевищує ±3,5%.
Досяжність респондентів склала 58%.
Сума відсотків відповідей у графіках та діаграмах може не дорівнювати 100% через округлення.
Опитування було профінансовано Урядом Канади.