Вакансія: Асистент з фінансових та адміністративних питань

Оголошення
20 березня 2019

Міжнародний Республіканський Інститут (МРІ) шукає Асистента з фінансових та адміністративних питань для своїх програм в Україні (повна зайнятість).

 

Асистент з фінансових та адміністративних питань гратиме ключову роль в підтримці роботи МРІ у вирішенні адміністративних питань, здійсненні бухгалтерського супроводу, матеріально-технічної підтримки та організації поїздок. Під керівництвом Директора Представництва МРІ, а також у співпраці з бухгалтерським штатом МРІ, обсяг робіт працівника на посаді Асистента з фінансових та адміністративних питань включатиме наступне:

 

  • Надання допомоги і підтримки бухгалтеру проекту МРІ в підготовці щомісячних звітів та управлінні фінансами
  • Надання допомоги і матеріально-технічної підтримки, необхідної для проведення загальнонаціональних навчальних програм шляхом організації поїздок
  • Надання допомоги Директору Представництва при складанні фінансових звітів та матеріально-технічної підтримки поїздок
  • Робота з бухгалтерським штатом МРІ з метою реалізації різноманітних стратегій бухгалтерського обліку та фінансів на основі різних вимог спонсорів
  • Складання та редагування документів, в тому числі: рекламних / довідкових матеріалів, звітів та проектного листування англійською та українською мовами
  • Можливість використовувати комп'ютерні програми для розробки візуально привабливих повідомлень та матеріалів, які деталізують діяльність Проекту для спонсорів та партнерських організацій
  • Інші обов'язки відповідно до вимог

 

Успішний кандидат повинен відповідати наступним вимогам:

 

  1. Ступінь бакалавра з відповідної спеціальності, переважно в області бухгалтерського обліку або фінансів
  2. Попередній досвід роботи в проекті з розвитку, громадській або міжнародній організації
  3. Попередній досвід роботи в одній з наступних сфер (бажано в обидвох): робота на посаді бухгалтера; резервування квитків та організація логістики для компанії або громадської організації
  4. Вільне володіння українською та російською мовами; професійні навички розмовної англійської мови та вміння писати професійно англійською мовою
  5. Відмінні комунікативні навички, як усно, так і письмово
  6. Орієнтований на деталі і високоорганізований працівник
  7. Здатний співпрацювати, зорієнтований на роботу в команді
  8. Вміння правильно визначати пріоритети і справлятися з кількома завданнями в стислі терміни
  9. Хороші навички роботи з комп'ютером

Якщо ви зацікавлені в отриманні цієї роботи, будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист українською мовою з написом в темі листа «Заявка на посаду Асистента з фінансових та адміністративних питань» за адресою: hkoshulap@iri.org не пізніше 5 квітня 2019 року.

Популярні ресурси