Міжнародний Республіканський Інститут (МРІ) шукає Асистента з фінансових та адміністративних питань для своїх програм в Україні (повна зайнятість).
Асистент з фінансових та адміністративних питань гратиме ключову роль в підтримці роботи МРІ у вирішенні адміністративних питань, здійсненні бухгалтерського супроводу, матеріально-технічної підтримки та організації поїздок. Під керівництвом Директора Представництва МРІ, а також у співпраці з бухгалтерським штатом МРІ, обсяг робіт працівника на посаді Асистента з фінансових та адміністративних питань включатиме наступне:
- Надання допомоги і підтримки бухгалтеру проекту МРІ в підготовці щомісячних звітів та управлінні фінансами
- Надання допомоги і матеріально-технічної підтримки, необхідної для проведення загальнонаціональних навчальних програм шляхом організації поїздок
- Надання допомоги Директору Представництва при складанні фінансових звітів та матеріально-технічної підтримки поїздок
- Робота з бухгалтерським штатом МРІ з метою реалізації різноманітних стратегій бухгалтерського обліку та фінансів на основі різних вимог спонсорів
- Складання та редагування документів, в тому числі: рекламних / довідкових матеріалів, звітів та проектного листування англійською та українською мовами
- Можливість використовувати комп'ютерні програми для розробки візуально привабливих повідомлень та матеріалів, які деталізують діяльність Проекту для спонсорів та партнерських організацій
- Інші обов'язки відповідно до вимог
Успішний кандидат повинен відповідати наступним вимогам:
- Ступінь бакалавра з відповідної спеціальності, переважно в області бухгалтерського обліку або фінансів
- Попередній досвід роботи в проекті з розвитку, громадській або міжнародній організації
- Попередній досвід роботи в одній з наступних сфер (бажано в обидвох): робота на посаді бухгалтера; резервування квитків та організація логістики для компанії або громадської організації
- Вільне володіння українською та російською мовами; професійні навички розмовної англійської мови та вміння писати професійно англійською мовою
- Відмінні комунікативні навички, як усно, так і письмово
- Орієнтований на деталі і високоорганізований працівник
- Здатний співпрацювати, зорієнтований на роботу в команді
- Вміння правильно визначати пріоритети і справлятися з кількома завданнями в стислі терміни
- Хороші навички роботи з комп'ютером
Якщо ви зацікавлені в отриманні цієї роботи, будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист українською мовою з написом в темі листа «Заявка на посаду Асистента з фінансових та адміністративних питань» за адресою: hkoshulap@iri.org не пізніше 5 квітня 2019 року.